Mindfulness | MBSR | Warszawa

MBSR | kurs redukcji stresu oparty na uważności

Stworzony przez neurobiologa dr Jona Kabat-Zinna z University of Massachusetts w USA, kurs MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction czyli kurs redukcji stresu oparty na uważności) jest obecnie najpopularniejszym programem redukcji stresu na świecie.

Wyniki ponad 6000 badań potwierdzają, że w perspektywie neurobiologicznej medytacja mindfulness zmienia strukturę mózgu sprawiając, że osoby praktykujące są bardziej odporne na stres.

W ujednoliconej wersji kurs MBSR jest prowadzony przez certyfikowanych nauczycieli i trenerów na całym świecie. Programy uważności są pomyślnie wykorzystywane w biznesie, edukacji, sporcie, wojsku i medycynie na szeroką skalę.

Zawartość i harmonogram kursu MBSR

Każde spotkanie to mix medytacji i dyskusji prowadzonej, ćwiczeń uważności oraz wykładu.
Tematy i daty poszczególnych zajęć w ramach najbliższych kursów:

Spotkanie 1 | Odkrywanie uważności | On-line 19.09.22 | Wa-wa 20.09.22

Spotkanie 2 | Postrzeganie siebie i świata | On-line 26.09.22 | Wa-wa 27.09.22

Spotkanie 3 | Zadamawianie się w ciele| On-line 3.10.22 | Wa-wa 4.10.22

Spotkanie 4 | Poznawanie stresu| On-line 10.10.22 | Wa-wa 11.10.22

Spotkanie 5 | Nie jestem swoimi myślami| On-line 17.10.22 | Wa-wa 18.10.22

Spotkanie 6 | Uważne porozumiewanie się| On-line 24.10.22 | Wa-wa 25.10.22

Spotkanie 7 | Dbanie o siebie| On-line 7.11.22 | Wa-wa 8.11.22

Spotkanie 8 | Odkrywanie pełni życia | On-line 14.11.22 | Wa-wa 15.11.22

Dzień uważności | Podróżowanie do siebie | On-line 29.10.22 | Wa-wa 30.10.22

 

Spotkania w godzinach | On-line 17:45-20:15 | Wa-wa 18:00-20:30

Dzień uważności w godzinach | 10:00-17:00 | On-line i Wa-wa

Jak przebiega kurs MBSR?

8 spotkań po 2,5h

Co tydzień, przez 8 kolejnych tygodni spotykamy się na wspólny czas poświęcony nauce i praktyce.

Zestaw nagrań

Każdy uczestnik dostaje pełen zestaw wydrukowanych materiałów oraz pakiet nagrań medytacji do praktyki własnej.

7h Dzień Uważności

Jest to całodniowe spotkanie w kursie przeznaczone na wspólną praktykę uważności w jej różnych akspektach.

2 x konsultacje

Indywidualne konsultacje (ok. 30 minut) odbywają się przed i po zakończeniu kursu (osobiście lub przez Zoom).

Codzienna praktyka

Częścią kursu jest codzienna praktyka własna (ok. 40 minut), na podstawie nagrań i instrukcji.

8-osobowa grupa

Mała grupa zapewnia najwyższy poziom realizacji programu i jakość wsparcia nauczyciela.

Opinie o kursie

Kontakt i zapisy

Aby umówić się na darmową konsultację wyślij e-mail lub wypełnij formularz on-line: